درحال بار گذاری
img-bg

آپدیت شده در تاریخ : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹قوانین و سیاست های آی آر سرور


فصل اول : ثبت نام در آی آر ســـرور

1.1 ثبت نام در آی آر ســـرور و استفاده از سرویس ها به منزله ی پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین موجود در این صفحه و شرایط خاص موجود در صفحه ی مربوط به سفارش هر سرویس می باشد و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

1.2 وارد کردن مشخصات و شماره تماس صحیح و به زبان فارسی در زمان ثبت نام الزامی است. این مورد جهت سهولت ارتباط با مشتری در زمان های خاص میباشد .

1.3 توجه داشته باشید آی آر ســـرور فقط به شخص خریدار سرویس، پشتیبانی و پاسخ می دهد و مسئولیتی بابت پاسخگویی به اشخاصی که با واسطه سرویس دارند بر عهده آی آر ســـرور نمیباشد .

1.4 با توجه به اینکه تمامی اطلاعات سرویس های شما از طریق کنترل پنل آی آر ســـرور قابل دسترسی است، زمان ثبت نام از رمز هایی استفاده کنید که حدس زدن آن مشکل باشد و همچنین رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید .

1.5 با توجه به اینکه اطلاعات سرویسها علاوه بر کنترل پنل آی آر ســـرور به ایمیل شما نیز ارسال می شود، اطلاعات ایمیل خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهید و از قرار دادن رمز های ساده و قابل حدس زدن برای ایمیل های خود بپرهیزید.


فصل دوم : استفاده از سرویس ها

2.1 ارسال ایمیل های حجیم تبلیغاتی (Spam) ممنوع می باشد و سایت خاطی بدون اطلاع قبلی غیرفعال می شود .

2.2 در سرویس های هاستینگ و نمایندگی، نصب هر برنامه ای که باعث بالا بردن بیش از حد بار Cpu ، Ram یا دیگر منابع سرور شود ممنوع می باشد. در هر شرایطی اگر سایت شما بیش از حد از منابع سرور استفاده کند، به شما اطلاع داده می شود و در صورت رفع نشدن مشکل توسط شما و تکرار استفاده ی بیش از حد از منابع سرور، سرویس دهی به سایت شما بصورت کامل قطع خواهد شد. در این صورت هیچ هزینه ای برگشت داده نمی شود.

2.3 آپلود و اجرای فایل های مخرب، ویروس، شل و ...، تلاش در دسترسی به فایل های دیگران، تلاش در دسترسی به دیگر سیستم های موجود در شبکه، تلاش برای نفوذ به سیستم دیگر شبکه ها، بلافاصله موجب غیرفعال شدن سرویس شما خواهد شد.

2.4 آی آر ســـرور در قبال امنیت و سلامت رمز هایی که برای ورود به بخش مدیریت یا کنترل پنل (سی پنل، سایت های طراحی شده و ...) بصورت اتوماتیک یا دستی ساخته و برای کاربر ارسال می شود هیچ مسئولیتی ندارد. اگر احساس می کنید رمز از امنیت کافی برخوردار نیست لطفا آن را تغییر دهید.

2.5 نصب سیستم عامل سرورهای مجازی بصورت رایگان فقط یک بار در ماه با ما میباشد و بعد از آن با دریافت هزینه ( بسته به نوع سیستم عامل ) انجام میگردد .

2.6 استفاده از تورنت و موارد ناقض کپی رایت در سرور های مجازی ارائه شده از دیتاسنتر های اروپایی ممنوع میباشد . ( تورنت شخصی شامل این بند نمیشود )

2.7 آی آر ســـرور در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده و ارائه به اشخاص ثالث و یا سوء استفاده را ندارد و تنها در صورت دریافت حکم قضایی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضایی قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می باشد.


فصل سوم : پشتیبانی

3.1 با توجه به اینکه درخواست های پشتیبانی نیاز به بررسی و وقت زیادی دارند، برای مشکلات هاست و دامنه و درخواست های پشتیبانی لطفا فقط از طریق بخش تیکت ها در آی آر ســـرور مشکلات و درخواست های خود را ارسال کنید و از تماس تلفنی خودداری نمایید. در صورتی که مشکل از طریق تیکت برطرف نشد فقط با ارائه شماره درخواست پشتیبانی می توانید در ساعات ذکر شده در بند چهارم همین فصل ، درخواست خود را از طریق تماس تلفنی پیگیری کنید .

3.2 زمان پشتیبانی و پاسخ به تیکت ها از ساعت 9 صبح الی 12 شب می باشد . پشتیبانی 24 ساعته در زمان های خاص و در شرایط ویژه و اورژانسی انجام میگردد .

3.3 مدت زمان پاسخ به تیکت های پشتیبانی معمولا کمتر از 1 ساعت و حداکثر 12 ساعت است. در شرایطی که شبکه ی اینترنت، برق یا ... دچار مشکل شود، تا برطرف شدن مشکل و ارتباط مجدد با سایت، زمان پاسخ گویی نامعلوم خواهد بود .

3.4 زمان پاسخگویی تلفنی در تایم صبح از ساعت 9 صبح الی 2 بعد از ظهر و در تایم بعد از ظهر از ساعت 4 بعد از ظهر الی 9 شب میباشد ( به غیر از روزهای تعطیل ) . به طور کلی پشتیبانی فقط از طریق تیکت انجام میگیرد ( مگر در شرایط اورژانسی که کاربر میتواند در هر ساعت از 24 ساعت درخواست پاسخگویی تلفنی داشته باشد )

3.5 آی آر ســـرور تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و برنامه نویسی وب و نرم افزارها و مشکل دامنه ای که نزد دیگران ثبت شده است مسئولیتی متوجه آی آر ســـرور نمی باشد.

3.6 سرور مجازی و اختصاصی بصورت مدیریت نشده (Self Managed) ارائه می شود. آی آر ســـرور مسئولیتی در قبال پشتیبانی فنی سرور اختصاصی و سرور مجازی به خریدار ندارد. مگر آنکه خلاف آن در تعرفه اعلام شده باشد.

3.7 ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی و یک سایت Tracer معتبر که باید توسط آی آر ســـرور تائید شده باشد است.


فصل چهارم : ضوابط مالی و پرداخت ها

4.1 سرویس های میزبانی آی آر ســـرور 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارند. در صورتی که در طول این مدت ، آی آر ســـرور به هرکدام از تعهدات خود عمل نکند، مشتری می تواند سرویس خود را عودت کرده و وجه خود را دریافت نماید.

4.2 اگر سرویسی به دلیل استفاده ی غیر مجاز یا بدلیل نقض قوانین و دلایل فصل هفتم این قرارداد مسدود شود، هیچگونه حق درخواست استرداد وجهی به خریدار تعلق نمی گیرد. برای فعال سازی (در صورت صلاحدید واحد پشتیبانی و حقوقی) سرویس خاطی جریمه خواهد شد. در هر صورت برای فعال سازی یا ارائه ی بک آپ جهت انتقال، جریمه دریافت خواهد شد.

4.3 گارانتی بازگشت وجه شامل تمدید سرویس ، نصب و کانفیگ سرورهای مجازی یا اختصاصی ، خرید دامنه ، سرور مجازی و اختصاصی ، آی پی ، لایسنس ، گواهینامه SSL و کلیه سرویس های اقساطی و یا محاسبه نرخ ارزی به مانند دلار/یورو و ... نمی گردد .

4.4 اگر وجهی که به حساب آی آر ســـرور واریز می کنید از طریق پرداخت اینترنتی بانک های طرف قرارداد آی آر ســـرور نباشد؛ نام بانک، رسید، شماره فیش یا شماره پیگیری با تاریخ پرداخت را تا پایان سرویس نزد خود نگهدارید.

4.5 اگر درخواست برگشت وجه یا واریز مبلغ پورسانت به موجودی یا حساب بانکی داشته باشید، عملیات بازگشت وجه 3 تا 7 روز طول می کشد.

4.6 مبلغ دامنه های لغو شده به موجودی شما در آی آر ســـرور اضافه می شود و به حساب بانکی واریز نخواهد شد.

4.7 در صورتی که دامنه ی شما در nic.ir به هر دلیل تائید نشود (ارسال نکردن مدارک، استفاده از نام شهر، کشور، سازمان و ... برای دامنه و عدم تائید آن، لغو کردن دامنه و تائید نشدن نام دامنه به هر دلیل دیگری) 1500 تومان از مبلغ واریزی برای دامنه کسر و باقیمانده به حساب شما در آی آر ســـرور برگشت داده می شود.

4.8 مبلغ موجودی پنل شما در آی آر ســـرور قابل بازگشت به حساب بانکی نیست مگر مبالغی که از طریق معرفی دیگران و کسب درآمد به حساب شما اضافه شده است.

4.9 در سرویس هایی که به صورت ارزی و در بازه زمانی بالاتر از یک ماهه خریداری میشوند ، اگر نوسانات ارز به حدی باشد که باعث ضرر آی آر ســـرور شود مبلغ مابه التفاوت برای کاربر فاکتور میشود و در صورت عدم پرداخت متناسب با مبلغ مابه التفاوت از زمان باقی مانده سرویس کسر خواهد شد . ( این بند شامل سرور مجازی کلود هتزنر و سرور های اختصاصی که مستقیم از دیتاسنتر خریداری میشوند ، خواهد بود .)

4.10 طبق قوانین مبارزه با پول شویی ، استرداد وجه تنها به حساب بانکی که خرید توسط آن صورت گرفته است انجام می شود . همینطور در صورت عدم تطبیق نام خریدار با نام آن حساب بانکی ، مبلغ به اعتبار حساب کاربری خریدار اضافه می گردد.


فصل پنجم : تمدید سرویس

5.1 چند روز قبل از اتمام سرویس از طرف آی آر ســـرور و بصورت خودکار برای شما ایمیل و پیام کوتاه (sms) جهت یادآوری تمدید ارسال می شود. با اینکه یادآوری ها چندین بار در روزهای مختلف ارسال می شوند، در صورتی که مشکلی در ارسال یا دریافت یادآوری پیش آید، مسئولیت دریافت نشدن ایمیل یا sms با آی آر ســـرور نخواهد بود و شما موظفید طبق زمان مقرر موجود در کنترل پنل خود در آی آر ســـرور، نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایید .

5.2 در صورت تمدید نکردن بموقع سرویس یا دامنه، آی آر ســـرور می تواند سرویس شما را غیرفعال یا حذف کند و هیچ تعهدی در قبال موجود بودن اطلاعات سرویس شما وجود ندارد. همچنین برای فعال سازی یا بازگرداندن بک آپ (در صورت موجود بودن) هزینه ی فعال سازی دریافت خواهد شد.

5.3 تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین آی آر سرور مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.

5.4 قبل از تمدید ، مشخصات سرویس ها و قوانین آی آر ســـرور را مجددا مطالعه کنید. چون پس از تمدید طبق قوانین و مشخصات جدید سرویس دهی خواهد شد.

5.5 در صورتی که قصد تمدید سرویس را ندارید، قبل از غیرفعال شدن سرویس از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورت تمدید نشدن و غیرفعال شدن سرویس نسخه پشتیبان با پرداخت 30 % هزینه سرویس قابل ارائه میباشد . همچنین آی آر ســـرور مختار به رد و یا قبول درخواست خواهد بود.

5.6 فاکتور های تمدید سرور های اختصاصی، لایسنس ها و آی پی ها می بایست ۲ روز قبل از سررسید پرداخت گردند. در غیر این صورت سرویس بعنوان کنسلی محسوب شده و در صورت وقوع اختلال در عملکرد سرویس، آی آر ســـرور هیچ تعهدی نسبت به این موضوع نخواهد داشت. همچنین خریدار باید قبل از پرداخت با بخش فروش تماس حاصل فرماید و قیمت بروز را دریافت کند (به دلیل نواسانات ارز). در غیر این صورت بعد از پرداخت فاکتور مابه التفاوت قیمت فاکتور شده با قیمت جدید فاکتور خواهد شد که خریدار موظف به پرداخت می باشد. همچنین درصورت عدم استعلام قیمت جدید و پرداخت با تعرفه بیشتر (بدلیل نوسانات ارزی)، شرکت هیچگونه مسئولیتی نداشته و هیچ هزینه ای بازگشت داده نخواهد شد.

5.7 در صورت تمدید سرویس (قبل یا بعد از شروع دوره جدید) ، هزینه تمدید شامل قانون بازگشت وجه نمیشود .

5.8 هرگونه درخواست شامل ارتقا ، کاهش و تغییر دوره سرویس باید قبل از سررسید شدن سرویس صورت گیرد ، بعد از تعلیق سرویس هیچگونه تغییر در سرویس و فاکتور اعمال نمیشود .


فصل ششم : نسخه پشتیبان

6.1 پشتیبان گیری از کلیه ی فایلها و بانک های اطلاعاتی سایت های مشتریان و نمایندگان میزبانی وب بصورت دوره ای و اتوماتیک انجام می گیرد. با توجه به اینکه بک آپ ها توسط سیستم و بصورت نرم افزاری گرفته و ذخیره می شوند، اگر چه در 99% موارد بک آپ ها سالم و بدون نقص هستند، هیچ تضمینی در رابطه با موجود بودن و کامل بودن بک آپ سایت ها وجود ندارد.

6.2 بک آپ گیری از سرور های اختصاصی ، مجازی و هاست دانلود به دلیل حجم بالای اطلاعات در این سرویس ها به عهده کاربر می باشد و آی آر ســـرور هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

6.3 توجه داشته باشید بک آپ ها توسط سیستم، بصورت رایگان و برای اطمینان هر چه بیشتر گرفته می شوند . به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست نسخه پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای آی آر ســـرور نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و آی آر ســـرور در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

6.4 برای بازگردانی نسخه ی پشتیبان، ابتدا تمام محتویات فعلی سایت حذف می شوند سپس بک آپ بازگردانی می شود. اگر حتی 1% بک آپ مشکل داشته باشد و بازگردانی انجام نشود و احیانا موجب از دست رفتن فایل ها یا بانک اطلاعاتی شود، هیچ مسئولیتی متوجه ی آی آر ســـرور نخواهد بود. می توانید قبل از درخواست بازگردانی از اطلاعات مهم نسخه ی پشتیبان بگیرید و در مکان مطمئن ذخیره کنید.


فصل هفتم : خسارت و رفع مسئولیت

7.1 هر گونه توهین به سرویس ها ، پشتیبانان ، مدیران و مسئولین گروه فناوری اطلاعات آی آر ســـرور از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی : ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، تلفن و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و آی آر ســـرور امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.

7.2 آی آر ســـرور هیچ گونه مسئولیتی در مورد صحت بک آپ گیری یا ارائه بک آپ گذشته در صورت نیاز کاربر را ندارد و کاربر حق هیچ گونه اعتراض را ندارد و نگه داری اطلاعات کاربران به عهده خود کاربر می باشد و امکان Backup گیری از اکانت همیشه باز خواهد بود .

7.3 هر گاه مشتری اعم از حقیقی یا حقوقی از طریق اقدامات خود سبب ورود ضرر و زیان یا اختلال در فعالیت مجموعه ایجاد نماید موظف است، ضرر و زیان وارده را جبران نماید.

7.4 آی آر ســـرور هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت های دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی شرکت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. در صورت تحقق شرایط فورس ماژور شرکت حق عدم سرویس دهی تا رفع موارد خواهد داشت. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

7.4 خدمات آی آر ســـرور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد سرویس های آی آر ســـرور که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. آی آر ســـرور هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. آی آر ســـرور تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.

7.5 سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویس ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و آی آر ســـرور هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت .

 


واحد حقوقی گروه فناوری اطلاعات آی آر ســـرور
اپدیت شده در تاریخ : پنج شنبه 16 مرداد ماه یک هزار سیصد و نود و نه 
واحد مدیریت گروه فناوری اطلاعات آی آر ســـرور

برخی از برند ها و سایت های میزبانی شده توسط آی آر سرور مورد اعتماد مشتریان‌ هستیم ... (Trusted by our clients)
شرکت صنایع نان سالم
ماهنامه صنعت کار   
روزنامه فرهنگی صبا  
بیمارستان عرفان نیایش
موسسه وصف صبا   
نمایندگی رسمی پیرکاردین
خبرگزاری دانشگاه آزاد  
خبرگزاری فرهنگی صبا
نماد اعتماد
logo-samandehi